Tvrtka Machiper-Oprema d.o.o. osnovana je 2008 godine, a bavi se izradom preciznih limenih pozicija, prvenstveno onih koji se koriste na informatičkom i tržištu telekomunikacija.
Na tržištu karakteriziranom sve zahtjevnijom potražnjom u tehnološkom i kvalitativnom smislu, Machiper-Oprema odgovara svakodnevnim naporima, povezujući u relativno kratkom vremenu tehnologiju, kvalitetu i ekonomičnost.
Proizvodni postupak Machiper-Opreme započinje primanjem upita od strane tržišta a završava isporukom traženih proizvoda.
Područje djelovanja nije ograničeno samo na prodaju i dobavu proizvoda klijentu, već obuhvaća također i lohn-poslove te poslove dodatne obrade na materijalima i/ili poluproizvodima u vlasništvu klijenta.
Tvrtka Machiper-Oprema u neprekidnom je razvoju i što se tiče sustava kvalitete. Kao polazište, tvrtka je organizirala i dokumentirala proizvodni proces a cijeli sustav je usklađen sa zahtjevima norme HRN EN ISO 9001:2009.
Osim po HRN EN ISO 9001:2009 tvrtka je certificirana i po ISO 14000, ISO 3834 i ISO 15085 sustavu.
Politika kvalitete
Neprestana je namjera Machiper-Opreme jamčiti visoku kvalitetu svojih procesa i proizvoda, kvalitetu prikladnu naporima i očekivanjima svojih klijenata, kao i pridržavanje svih mjera sigurnosti.Machiper-Oprema želi klijentima isporučivati tražene proizvode u dogovorenom roku, sukladno kupčevim nacrtima i danim tolerancijama, u količini definiranoj u narudžbi.
Vanjski ciljevi:
- zadovoljiti kupčeva očekivanja i potrebe;
- poboljšati i učvrstiti svoju poziciju u grani proizvodnje;
- podići vlastitu kompetitivnost na tržištu;
Unutrašnji ciljevi:
- osigurati maksimalni nivo sigurnosti i pouzdanosti proizvoda;
- podizati nivo stručne osposobljenosti zaposlenih i njihovu motiviranost za kvalitetu
- primjenjivati sustav upravljanja kvalitetom prema normi HRN EN ISO 9001:2009, mjeriti njegovu učinkovitost i neprekidno ga poboljšavati
- očuvati sigurnost na radnom mjestu;
- osigurati zaštitu okoliša.
- Svi zaposlenici svjesni su važnosti kvalitete u svakom odjelu i stoga je obavezno pratiti pravila sadržana u dokumentima koji se odnose na sustav upravljanja kvalitetom.